2014年8月18日 星期一

2014年7月 史諾比「夢想起航」生活展



近日,心很煩
個人的,有死期將至的大考,
亦有彷似永遠解不開的死結。

看遠一點,在怒火充斥的香港,
有金錢堆砌的遊行團,
有「加倍奉還」的遊行數字,
人群背後,
看到的只有猙獰的面孔,被扭曲的真相。

再放眼世界,
太多的天災人禍,
太多的生離死別,
地震,戰火,爆炸,空難,病毒

回看自己的所謂“末期”考試(應該是“期末”),
就顯得芝麻綠豆了。

沒誰能保證下一秒仍活著,
尤其在這早已千瘡百孔的地球。
人的力量很渺小,
敵不過天,甚至敵不過自己,
能做的,就是令四周多一點愛,多一點希望。

喜歡SnoopyWoodstock
正因為牠們總是充滿歡樂與開懷。
原本想寫一些拍攝期間的二三事,
但最後,還是放下了那些埋怨,
令版面少一點怨氣,
讓你們看到更多的可愛笑臉,
感受更多的溫暖擁抱。










 






















 




















日本史諾比藝術大師大谷芳照(Yoshi Otani)親筆簽名


8月初再訪











 










 





























《愛與希望》林俊傑

曲:林俊傑 詞:王雅

大地被搖晃著 天空突然黑了
我的心也被震碎了
下一秒瓦解了 淚堆積成了河

但明天是好的 我們要堅定著
愛 讓我們不放棄
活著 還要繼續和大自然拔河

當愛與希望 投射炙熱的太陽
昨日淚光會隨時間都蒸發
別輕易放棄 明天要許更多願望
裝滿了勇氣就更有力量

當愛與希望 倒映暖暖的月亮
再回頭望 又是築好了家鄉
我知道未來 還有好多路要闖
我打開了窗 看見了晴朗



41 則留言:

  1. 也很喜歡Snoopy & Woodstock!
    我也去了、因為是個假期、人很擠!露天地方也很晒很熱、影了幾幅就離開了!看你的照片補番!
    你黃昏才去、好聰明呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期一定多人, 我平日黃昏去其實都多人, 一批批的, 要等囉!!

      刪除
  2. 你這輯相突然多了好多路人甲乙丙 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 尖沙咀, 想無路人都幾難啦, 望海snoopy等極都有人, 無啲耐性都唔得!! 不過有時影下啲人擺pose都幾有趣!!

      刪除
    2. 我仲以為你被我個 Blog 內的相洗了腦。

      呢幅
      http://4.bp.blogspot.com/-IT480Mu3ZQs/U_Gl8aLjPTI/AAAAAAAAI0U/UYro6PP25mQ/s1600/20140731_181103.jpg

      正頭我以為係自己影 XDD

      刪除
    3. 哈哈哈, 都係喎, 仲有長髮少女指天嗰張呢!! >:)
      你個blog啲相當然正, 我最深印象係少女"放蚊"嗰張, 簡直係傑作, 不過如果加啲靚仔相就更好喇, 哈哈!!

      刪除
    4. 小女指天,我仲估係你自己,如果佢係路人,呢幅實在一流。

      刪除
    5. 鴨爸爸想我送部份給他出書,被我拒絕了 XD
      https://www.flickr.com/photos/albertlawkk/sets/72157633387031373/

      刪除
    6. 哈哈,我費事放個背影出嚟嚇親人啦!我見佢咁識攞pose咪影下囉,不過手機影,好多相都矇晒喇!
      送部份俾佢出書? 高價賣俾佢就得,哈哈!不過你輯相好靚,但係第一張就......唔係好頂得住囉!哈...

      刪除
    7. 唔係喎, 你張背影冇嚇親我喎, 咁張相咪係變咗私人珍藏 :))

      刪除
    8. 哈哈, 咁即刻你承受能力高囉... >:)

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 原來個史諾比展係咁精彩, 我無去ar, 走寶添 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 不過搵齊咁多款, 都真係行到腳仔軟!! >:)

      刪除
  5. 靚靚, 睇你d 相好似身在現場! 好like snoopy 背影同坐埋影相個幾張

    回覆刪除
    回覆
    1. 望海Snoopy真係好正, 黃昏時間好多人, 要排隊影佢背影, 哈哈!!

      刪除
  6. 回覆
    1. JJ唱歌幾好聽, 今年仲攞埋台灣嗰金曲歌王添!!

      刪除
  7. 如果你早啲出,我就可以慳番唔去咯 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我諗住做魔鬼引你去買野, 點知你景然一無所穫!! >:)

      刪除
  8. 人生~ 沒大不了!
    生活要過~~難題一樣會過的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生沒甚麼大不了, 我也想有呢份咁瀟洒既心境呢....

      刪除
  9. 多一點笑臉少一點怨氣^^
    看日落那個view真的超正,唔怪得你狂影XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 最正係嗰個view, 所以成日都好多人, 甚至要排隊!!

      刪除
  10. 由朝睇到晚喎!每個角落都去睇,排隊排得耐嗎?個銀包好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 放左工去, 黃昏影到天黑啫, 排隊就好快, 不過前面成日有人企喺度, 要等人走左先影得!! 好鍾意個散子包, 雖然貴左啲....

      刪除
  11. 影得好靚喎 , 妳甚麼時間影的 , 點解可以咁少人既 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 多謝!! 放工去囉, 黃昏時間, 其實好多人架, 要等啲人影完走左就即刻扲快門!! 我有個friend日日放工去影添啊!!

      刪除
  12. 睇著呢D可愛既公仔,暫都將煩惱放低一邊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠令你將煩惱放低一邊, 我就當自己做左件好事喇, 哈哈!! >:)

      刪除
  13. 我都學習如何保持 / 製造多d 正能量

    回覆刪除
  14. 無謂想太多,看著這些可愛的史諾比即時開心晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Snoopy同Woodstock真係帶俾人好多歡樂呢!!

      刪除
  15. 回覆
    1. 係啊, 佢同Woodstock走埋一齊實在帶俾大家好多歡樂!!

      刪除
  16. 放工之後去影是明智的, 沒經過上班的消磨, 照片不會拍得這麼美.

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃昏依然好熱, 應該係經過上班的消磨, 再去跟自由行"搏鬥", 影完之後已經散晒, 仲攰過行山, 哈哈!!

      刪除