2017年4月28日 星期五

2017年4月 東北關東花見行



今年的復活節,櫻花依然是我鏡頭下的主角。同事問道,年年賞櫻,不厭嗎?「一年才只有一次機會,怎麼會厭?」

因為天氣關係,櫻花期不斷延遲。最初滿心期待東北北部的賞櫻熱點行程(弘前城、角館、小岩井、北上展勝地等)全都泡湯,只能南移至仙台及福島一帶。

問道我今次的目的地,「福島。」這個回答把他們嚇個半死,包括我的友人們。

「你不怕死嗎?」大家問,然後又是一個又一個的護士朋友說….(每談到福島輻射,大家突然就會多了很多護士朋友說”)。死,這刻沒想過,反正天要你亡,走出街也會被車撞死吧!

五天的福島住宿,開花狀況一再延遲,到埗後行程改了再改,最後雖無緣二本松及三春瀧櫻,但花見山及白石川堤帶給我的震撼,久久未能平息。花開到花落,熱鬧到寂靜,彷佛造了一場短暫美麗的夢,但願這一睡不醒,醉死在永不凋零的花海裏

仙台城跡


青葉神社


鹿島神社


大崎八幡宮


岡公園


提起福島,大家只會想起核輻射,但這天以後,它的代名詞是 : 桃。花。源。
 (攝於福島花見山)


置身桃花源,是真實,還是夢一場...





白石城


白石神明社



雪山、列車、櫻海,延續一場華麗的夢...
(攝於白石川堤)







船岡城趾



花開花落,熱鬧過後,遊人漸散。放下了相機,調慢了步伐,
細賞夕陽穿過樹梢的光與影,終於找到了最閒適的節奏...



告別櫻海,大地換上了瑰麗奪目的地氈,迎來接踵而至的驚歎與掌聲。
(攝於秩父羊山公園)




一場櫻花雨,預示了春去夏來,還未來得及享受讚歎,便已散落一地...
(攝於秩父羊山公園)



日立海濱公園



天地一色









從櫻花、芝櫻、到粉蝶花,最後以草間彌生的「わが永遠の魂」作為終點,但這場如夢似幻的旅程,將在我夢裏延續,沒有句號


49 則留言:

  1. 哈哈,我啲相仲有一排執.

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢囉, 我仲未出完15年9月大地藝術祭啲遊記, 哈哈!!

      刪除
  2. 咁多年嚟我只去過一次關西賞櫻(跟團),就那一次我已經覺得好夠了、提不起興趣再去賞櫻,只有興趣看紅葉,直至見到你呢輯相,又再一次把我的概念和感覺都顛覆了,福島花見山的粉紅與黃簡直美呆了!!! 一定要搵機會去一次!!
    好懷念的東北,所以睇呢篇遊記都特別開心醒神,希望下年可以成行去一轉,不過要去咗冬天先

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我嚟講, 日本賞櫻及賞楓永遠不會覺得夠, 花見山俾我睇到另一種味道既櫻花, 真係好值得去!! 重點係東北既櫻花多數有雪山做背景!!
      冬天去邊?

      刪除
    2. 想 12 月初去東北的大內宿、銀山温泉,詳細行程未 plan

      刪除
    3. 想 12 月初去東北的大內宿、銀山温泉,詳細行程未 plan

      刪除
    4. 我今次原本都想去大內宿, 不過交通有啲麻煩, 要等下次喇!

      刪除
  3. 果然有去賞櫻呢^^
    福島我諗係咪少遊人,可以盡情賞花了,不似其他熱門地區咁賞人多過賞花呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 每年復活節指定動作啦!
      其實都唔算少人, 花見山好多人, 而且係數一數二既賞花景點呢!

      刪除
  4. 福島花見山靚到不得了﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以今次旅程我去左2次, 佢有2條路線我都行左2轉!!

      刪除
  5. WOW!相片中的景色靚到...令我猶如在夢中

    回覆刪除
  6. 櫻花桃花油葉花,仲有好多唔同顏色既花,一次行程可以睇到咁多花超開心~
    配上火車雪山等等襯托,張張相都超靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你下次會唔會考下呢?雪山加櫻花真係超正!

      刪除
    2. 一定會考慮啦,唔係你介紹我都唔知有咁靚既地方,即刻放入旅行list :D

      刪除
  7. 原來你去咗東北賞櫻,正呀...
    我有幸在311前去過福島,因為當時唔係花期無去花見山,不過就去了五色沼、磐梯高原、會津若松、豬苖代湖及大內宿
    以上地方真係好值得去,只係到現在D人都仲聞福島色變,好可惜
    你幾號去日立海浜公園? 我14號去都只得3分咲

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前去過東北2次都係賞楓, 今年試下賞櫻, 結果是喜出望外!!
      大內宿我今次都有諗過去, 不過交通比較費時, 下次時間鬆動啲一定會去。
      原本plan係17號去, 但只得7成, 所以推到回港嗰日19號先去!

      刪除
    2. 大內宿個位置係比較隔涉,我上次揸車去就無問題
      今次plan去茨城就算無藍花花都會去日立,所以一直都無期望,原本安排咗9號去添,後來因為落雨先改咗返香港前一日去,見到3分已經好開心,我個行程篇都放咗幾張相,其實可能唔只3分,因為我見第二日已經有5分了

      刪除
    3. 我之前都無太大期望, 以為都只係睇到3成, 所以有啲喜出望外! 10月我會再去日立呢!

      刪除
  8. 前幾日先見到三春瀧櫻嘅相,真係好靚!你就好啦,已經破咗魔咒,天氣咁好!我依然仲係咁黑仔.....唉!希望下個月中去屋久島天氣好d啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次最想去係花見山, 白石川堤同三春瀧櫻, 我落番東京嗰陣三春瀧櫻先剛開花, 所以惟有放棄!!
      其實旅程都有落雨, 不過多數係我差唔多行完景點先落。今年天氣凍啲花期遲晒, 所以頭2日都無乜花睇, 有花睇都敵唔過大風, 春の嵐好快就吹甩晒啲櫻花。天氣好反常, 一係得2度, 一係廿幾度, 唔病已經好好彩!!
      屋久島我超想去, 去完快啲post遊記啊!

      刪除
    2. 宜家有d淆底,喺屋久島第一日要行10個鐘,第二日要行6個鐘,一向少運動嘅我真係擔心體力未必應付到!不過諗起自己一把年紀,再唔去就冇得去,所以先頂硬上!哈哈

      刪除
    3. 頂住頂住, 我精神與你同在, 哈哈!趁未出發呢排行下山鍛鍊下先啦!

      刪除
    4. 你行最難嗰條線? 心形洞嗰條? 我都想行呢條啊!

      刪除
    5. 15號冇乜時間行啦,今日仲病埋!會行繩文杉同埋白谷雲水峽,另外夜晚會睇海龜生疍、基本上4點起身玩到夜晚12點,冇得走鷄!蜻蜓去就easy job啦,你本身有行開山!

      刪除
    6. 睇完你啲景點節目真係想跟埋去!病就要多啲休息同食藥喇

      刪除
  9. 睇過你既福島靚相,我都要plan下先^^
    我囡囡上週出發,第一站都係福島。同家人講佢去福島,第一反應又係幅射-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. plan定下年囉!其實福島縣有好多賞櫻靚景, 我都會玩多轉!

      刪除
  10. 醉人的櫻花雨...唔識點形容喇 "靚" "正"

    回覆刪除
  11. 我都諗住睇夠櫻花,只諗住睇紅葉. 你d相靚c人.
    去福島, 你真係勇呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻花同楓葉係點睇都唔夠, 哈哈!

      刪除
  12. 靚成咁,俾你引死嘞蜻蜓!

    藍色花花我一定要去睇!

    秩父熱嘛? 我上次去曬到行得好辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秩父同日立都好熱啊, 差唔多三十度好似夏天咁!! 我10月再去日立睇掃帚草呢 >:)

      刪除
  13. 蜻蜓你好櫻呀,地方咁鬼靚就算係詩都抵啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 的確好櫻呢!! 可以死係花海裏就正囉!! >:)

      刪除
  14. 哇,太靚了!死都值得,哈哈!

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 日立海濱公園: http://hitachikaihin.jp/
      10月有紅色掃帚草睇!!

      刪除
  16. 漂亮的粉蝶花,蜻蜓,你好快點寫和歌山啦!
    咪偷懶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我15年大地藝術祭都未寫完...... >:)

      刪除
  17. 漂亮的粉蝶花,很美!! 日立海濱公園, 想去看看, 可惜仍未有時間, 下次, 下次.....~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 粉蝶花真係好靚, 我10月會再去日立睇掃帚草啊! >:)

      刪除
  18. 太犯規la, 邊可能靚得咁緊要, 似足動畫場景一樣, 要幾靚有幾靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁下之我post啲甩皮甩骨啦, 但我驚無人睇.... >:)

      刪除